onsdag, oktober 21, 2009

Helgbloggare

Jag har märkt att jag bloggar nästan bara på helgerna nu för tiden. Detta kan ju självklart härledas till både det ena och det andra men de tre viktiga faktorerna är väl tid, inspirationsdryck och det faktum att jag börjat gå runt i ett tillstånd liknande den stora indianen i Gökboet.

Saker och ting biter liksom inte längre. Det är bröstcancermånad, Sverige demokraterna får utrymme i media och ännu en gång börjar man hoppas på Djurgården hockey. Ett veritabelt smörgåsbord av kära ämnen och jag väljer att......inte göra någonting.
Jag vet inte om jag har för höga förväntningar på vad som ramlar ner här, men någonstans blev det mesta trivialt.

Så tills inspirationen återkommer eller någon annan inspirationskälla avtäcks blir det några youtube-klipp, en anekdot här och en vardagsbetraktelse där.
Kanske inte så sexigt, men som det sas:
Exercising the right not to walk.