söndag, september 09, 2007

Jag måste fan hypa sånt som behöver hypas.......

Ah, mina vänner. Har hittat den här pärlan från wifebeaterlove (rnb blogg) med Albin Gromer som är blott 16 bast. Så jävla skön låt/låtar.(Allting ordnar sig är den jag vill hypa, även om det finns fler sköna låtar att lyssna på.)


Det ryktas att svensk soul är död efter Eric Gadd......bah, ät mig.

Kaah, har langat den här pärlan lagom till hösten och jag tror inte att jag är ensam om att säga........GE MIG MER!!!!!!


Inte för att jag vill bringa nåt nytt till er, oh nej. Ni mina kära despoter kan ju musik som jag kan mina fem fingrar, men jag droppar några sköna softa svenska vax som ni borde ha hemma vid det här laget:
Laleh - Live tomorrow
Ebba Grön - Die mauer
Organism 12 - 1000 alper
Lars Demian - Alkohol
Nina Ramsby - Innan klockan slagit 12
Bo Kaspers orkester - Vi kommer aldrig att dö

Jag blev just nu din musik-pimp, tror inte jag hypat nån musik förut, men men, there's a first for everything.