onsdag, oktober 11, 2006

Ribba......ut?

Som en solstråle en molnfri dag tar du dig obehindrat fram genom dagens göromål och hinder. Fixa där, hjälpa till lite där. Sinnet får ett visst spelrum pga rutin och leda.

PANG - så händer det. Du kan under inga omständigheter resa dig. Dina tankar har förirrat sig in på det område som tydligen män(niskor?) tänker på 86 gånger om dagen enligt någon slags vetenskaplig beräkning.
Fan att man inte har silvertejpen med sig. Ok, lugn, du har varit med om det här förut och du behöver inte resa dig. Sitt kvar, slappna av.

-Kan du komma och titta på min dator, den har hängt sig och jag vet inte vad jag ska göra?
Ok, lugn, tänk snabbt, tänk snabbt.
-Eeeeeh, jag håller på med ett mail här också ska jag återkomma till en.......mummel, mummel.
-Va?
-2 minuter så kommer jag.

Andas in, andas ut. Andas.......shit, vad var det nu - in?
Taskig oneliner one-liner à la Todd i Scrubs. Scrubs? Sarah Chalke? Fan, tillbaka till ruta 1.
Samla dig. Vad har vi att jobba med?
Margret Thatcher naked on a cold day.......fan.
Rotfyllning.......fan.
Stukade fötter....nästan där.
Oskrivabar mening pga vem som kan läsa det här, men påminn mig nån gång guys.....fan, ruta 1.
Simons i speedos.....nästan där.
Alice Bah......gone.

-Ville du ha hjälp med datorn sa du?
Magnus och Brasse sa det redan på 70-talet......fy fan för tighta jeans. I alla fall för killar.

1 Comments:

At 2:24 em, Blogger Simon R said...

Jag skulle passa sjuuuukt bra i speedos tillsammans med Alice Bah och Marge Th.. Vilken syn.

 

Skicka en kommentar

<< Home