måndag, oktober 02, 2006

Wanna hear the most annoying sound in the world?

-Naglar som dras över en griffeltavla.
-Barnskrik
-Simons "tseeeeee"

Listan kan göras lång, men de ovannämnda är på en så solklar andraplats så det är löjligt. Första platsen går till en kollega vars röst skär genom dig som en smörkniv i varmt smör. Jag vet inte varför jag dedikerar en blogg till detta? Jag vet inte varför jag bryr mig. Men har man sovit 3,5 timme och det enda man önskar är lite lugnt och ro, så är den ett tortyrredskap utan dess like.

Det var egentligen allt jag ville säga. Tillägg vid sidan om ämnet.

Sjuuuuukt bra helg. Galen fredag - galen lördag. Spöade Jew och Max i Buzz music-quiz så det stod härliga till. Att döma basket kl 11.45 på söndagen var inte på topp 3527 saker jag vill göra på en bakis-söndag. Men plikten kallade och jag fick faktiskt beröm av 1 av 2 coacher i varje match (både förlorande och vinnande lag) Beröm kan man aldrig få för mycket av.

Till sist, NÄR FAN ÄR RÄTT SVAR GARY GLITTER???!!! (Intern-grej....heeeeelt otippat)

3 Comments:

At 11:23 fm, Blogger max said...

Flatliner man..

Jamie har klivit in i cirkelnav sprit och kommer att få igen inom kort.

You love me..
;)

 
At 1:06 em, Blogger Simon R said...

Jamie. Jag hatar honom. Flatline. Jag hatar flatline.

Ang. gary glitter- NÅNGÅNG måste det vara Gary Glitter. Och då är det jag som har rätt!

 
At 1:18 em, Blogger Simon V. said...

mina då?
mina då?

tseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
tseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

 

Skicka en kommentar

<< Home