torsdag, juni 22, 2006

Midsommar!

Aaaah, denna ljuva dag. Ljusaste dagen på året. Varmaste dagen också.....i alla fall om vi summerar ihop allt.

Som vissa av er vet har jag en liten tradition där jag och några vänner beger oss ut i skärgården för lite halabaloo och raj-raj. Så även i år.
Det vankas goda stekar, late night swims, beachvolley och galanta madamer (som försvinner i takt med att timmen blir senare och senare)
Det enda abret är som vanligt släpandet, men det brukar alltid gå lite lättare på vägen hem....undra varför?

Förväntningarna är stora och i år har jag kryddat resan med lite extra "something-something" för att ge den en ny lyster.
Vidhåller bestämt min "less is more" aproach till sommaren 2006. More is more är för lätt.


Så vad du än gör i midsommar, hoppas du får en lika trevlig sådan som jag tror jag kommer få. The "G-boat" leaves at 6pm........holler!!!

1 Comments:

At 12:05 fm, Blogger max said...

"less is more" har jag inte anammat ännu men du får chansen att förklar hur det ser ut jämfört med din färdkost till midsommar för ett par år sedan.

Två sjuttisasr och en platta öl..
Det ska ju räcka i två dagar och man går ju inte ut var din förklaring.

med en viss reservation för att detta inte var midsommar utan bara en två dagars fest.

Less is more my ass :)

 

Skicka en kommentar

<< Home