tisdag, september 02, 2008

Sjuuuukt kul....

Jag är helt såld på Guitar hero. Lirar alltid några låtar per dag och det är lika kul varje gång, speciellt om det är en låt som man gillar.
Många frågade varför jag köpte ett Wii istället för tex den prestandamässigt överlägsna Playstation trean?

Enkelt. Om du spelat en del TV-spel i ditt liv så har det varit samma sak hela tiden. En handkontroll med från början 2 knappar, sen 3, sen 5, sen 8.....men fortfarande samma handkontroll.
Wii är exakt det motsatta - du gör något hela tiden och inlevelsen blir en helt annan.

Känns som att hösten kommer gå i dess tecken, men det ser jag inte som något dåligt. Bara det finns bacon, ägg, mjölk, creme fraiche och mean beans hemma är det inte mycket som kan gå fel.

Hösten är här mina vänner - get used to it and prepared for it!

2 Comments:

At 10:56 em, Blogger max said...

Förstår vad du menar med spelmodulerna men jag går nog på ett ps3 inom kort..

 
At 11:29 fm, Blogger Martin said...

Ja det är inget dåligt köp med en PS3.
Beror som sagt på vad man är ute efter.

 

Skicka en kommentar

<< Home