fredag, maj 30, 2008

Ingenting

Först kom ingenting, sen kom ingenting.......ja - eller nåt.

Det har verkligen varit en "run of the mill"-vecka. Lite jobb, lite A.W och tvätt. Ibland är det så. Du behöver den där trista vardagen för att uppskatta det andra.
Jag vill poängtera att det har varit trevligt och kanske är det det rådande sinnestillståndet som gör att det inte känns speciellt med något just nu.

Mycket av den slentrian just nu kan krediteras till att jag börjat räkna dagarna till min semester. Det är i skrivande stund 2 veckor och 5 dagar kvar och jag ser bara mig själv sitta i en brasse-stol med en kall Corona i handen. För det var just det jag gjorde på after worken i onsdags. Sparkade av skorna, satte fötterna i sanden och öppnade en kall.

Men det är som med allt annat, fokuserar man på klockan går den evinnerligt långsamt. Så vi kastar klockorna och är som folk. Så ta din gamla Breitling och cykla till Bahamas alltså....det passar ju dig.