söndag, april 20, 2008

Offentlig ursäkt

Jag vill bara be om ursäkt till alla blonda tjejer med stora bröst. Det var inte min avsikt att förlöjliga er eller att förstöra erat privatliv. Jag gillar er fortfarande och om ni går dejtlösa den närmaste framtiden så lovar jag att ordna det och jag kan till och med erbjuda mig att ställa upp.

Sen vill jag passa på att be om ursäkt till alla politiker, alkolister, överviktiga, skit viktiga och konsumenter. Det var inte min mening att håna er. Jag lovar att framöver göra allt i min makt för att se till att ni får leva i en trygg och lycklig tillvaro där ni slipper spott och spe.

Och om inte det duger? Well fuck you then you goat penis sucking mother fuckers!!!!!!
Eller som Kjell Bergqvist sa i Bästa sommaren:
-Dig har jag hellar aldrig gillat din jävel, jag ska begrava dig levande.

Till sist, varför är det fint av någon på en hög post att ta tid för sig själv och ta en time out om de är utbrända, medans det är oansvarigt och fult av en vanlig person att inte kunna hantera sitt alkoholintag så att det inte påverkar jobbet?
Bara en tanke.......

1 Comments:

At 9:10 em, Anonymous Anonym said...

apology accepted

 

Skicka en kommentar

<< Home