fredag, november 09, 2007

Den tunna vita linjen

Det är rätt festligt, nästa lite Emil-effekt. Du vet det gamla citatet:
-När jag inte har pengar, då kan jag inte dricka sockerdricka. Och när jag har pengar, då får jag inte dricka sockerdricka. När i hundan ska jag få dricka sockerdricka?!

På ungefär samma sätt är det med fester. Nu har jag en träningsperiod då jag fokuserar mer på välmående än på galej och gyckelspel. Detta beror på att ekonomin inte riktigt tillåter det i nån större utsträckning och att jag i december kommer ta igen med råge.

Självklart ringer och SMS'ar folk i parti och minut nu (även de som vet om att jag inte ska gå ut)
Vad är det med den här viljan att se någon misslyckas med ett mål?

Och btw, jag tänkte unna mig en g&t ikväll för er som oroar er allt för mycket.