onsdag, november 07, 2007

Bloggen från igår

Jag hade just kommit hem efter träningen, fixat mat och sett slutet på en fotbollsmatch.
Då jag är måttligt intresserad av fotboll om det inte gäller landslaget och vissa lag/spelare slötittade jag. Men samtidigt satt jag och smålog titt som tätt. Varför det?

Jo, jag har en kompis som heter Max som är lika hängiven fotboll som jag är NBA-basket och främst då Los Angeles Lakers. Jag ska inte lägga ord i munnen på honom, men om jag säger att han ogillar de flesta av kommentatorerna så överdriver jag nog inte. Läs bloggen här och avgör själv.

Och det jag log åt var hur Johan Mjällby drog ut på orden på ett så självmedvetet sätt att till och med jag blev lite irriterad och då tänkte jag på hur min vän måste suttit och snudd på skrikit åt TV'n.
Det gjorde det hela rätt roligt ändå. Ibland är det bra att inte bry sig.