måndag, april 30, 2007

Spela forget me nots (korta tankar)

Det var många veckor sen jag åt pizza. Det är inte något jag gått in för att göra, det har bara blivit så.

John Legends "Ordinary people" och Eminems "Stan" är två låtar som jag nog aldrig kommer tröttna på. Så grymt bra bägge två och påminner mig om 2 speciella tillfällen.

Jag avskyr att misslyckas mer än vad jag avskyr att förlora.

Jag lyssnar på musik ca 2 timmar om dagen, 3-4 om jag tränar.

Fick jag en önskan vet jag exakt vad jag vill ha.

Om jag ser bilder eller filmklipp från Santa Monica och piren där blir jag nostalgisk. Home away from home.

Jag har totalt varit på IKEA 3 gånger i mitt vuxna liv.

För nån månad sen fick jag ett nattligt SMS som läste "Spela forget me nots". Jag har fortfarande inte frågat min vän vad han menade.

Att hamna i ett läge där allt jag kan göra endast försämrar en situation är en av de mest frustrerande sitserna jag vet. I'm a do-er, not a talker (nå väl)

Broccoli, blomkål, bläckfisk, brysselkål och ansjovis avskyr jag. Och ja, jag har "försökt" äta det, men icke.

Jag minns fortfarande en komplimang jag gav 2002 eftersom tjejen jag gav den till blev så uppriktigt glad.