onsdag, april 25, 2007

Brev till HTF

Bakgrund: Efter att ha begärt utträde i mitten av mars, har jag äntligen fått svar via mail att det tar YTTERLIGARE 1,5 månad att träda ut. Under tiden får jag samtal, mail och brev om fördelarna med att vara med i facket. Nu har jag ledsnat.

"Hur det kan ta 1,5 månad att hantera detta är för mig helt obegripligt. Jag kan inte säga att ert agerande gjort mig mer positivt inställd till fackföreningar som mer och mer börjar likna fanatiska kultgrupper. Ni verkar inte accepterara min önskan om utträde utan gång på gång får jag information som börjar gränsa till indoktrinering. Jag är vid mina sinnens fulla bruk och mitt beslut är klart, var god respektera detta.

I och med mitt utträde vill jag också ha bekräftat att samtliga fakturor rivs och att eventuella påminnelser stoppas. Gör rätt för er på en punkt i alla fall för att åtminstonde på en punkt göra rätt för er i detta debacel."

2 Comments:

At 3:02 em, Blogger max said...

själv så åkte jag på statlig skatt från a-kassan trots att jag inte betalt medlemsavgiften på tre månader.

Sköna 723kr åt helvete.

 
At 4:37 em, Blogger Martin said...

Som låten går:
I fought the law, and the law won......

Vi får dränka våra sorger på lördag och som vi ska dränka dem sen......

 

Skicka en kommentar

<< Home