fredag, april 06, 2007

Börjar fan undra om jag inte är lite konstig ändå

Jag tar alltid 2 ketchupbehållare och 6 pepparpåsar när jag äter hamburgare.

På en skala från 1-10 tycker jag min kropp är en 8.
Jag är mest nöjd med röven. (Om jag transplanterar röven till huvudet, skulle det förbättra mitt utseende då?)

Tjejer med keps och hästsvansen ut genom hålet bakpå kepsen höjer nästan alltid betyget minst 1 steg. (mörkblå eller vit keps)

Jag refererar till Söder som kniv-ön.

Topp 3 just nu:

1. Nationalteatern - "Kolla kolla"
2. Nas - "Let there be light"
3. Karatekid soundtrack - "You're the best around"

1. Izabella Scorupco
2. Stacy Keibler
3. Elisha Cutberth

1. Moscow mule med lite angostura bitter
2. Kall öl, helst Lapin Kulta
3. Jäger

Jag gillar folk som skrattar.

Jag gillar att få folk att skratta.

Jag avskyr bilar som inte respekterar väjningsplikt när jag cyklar.

Varför finns det inte bara en cancerfond? Varför finns det barn-, bröst-, hjärt- o lung-....osv cancerfonden?

Jag förstår inte varför man är intresserad av vad en kändis äter till lunch, köper sina skor eller vilken bil de kör.

Jag önskar att jag inte sa "ba" så ofta.

Ibland ser jag tillbaka på saker jag har gjort och undrar om jag skulle agerat annorlunda, men det är sällan jag ångrar något.

Jag tycker pippa är ett otroligt fult ord.

Jag önskar aldrig att jag är någon annan för det skulle innebära att jag inte är nöjd med mig själv.

Du kan fly från det mesta, men inte dig själv.

Man har så många problem som man tillåter sig själv att ha.

1 Comments:

At 3:05 em, Blogger Simon V. said...

slap!
slap!
slap!
slap!
slap!
slap!
slap!
slap!
och slap! ba!

 

Skicka en kommentar

<< Home