söndag, juli 23, 2006

Att blogga

Är det bara ett skönt tidsfördriv, eller är det något självgott? Självklart kan jag bara svara för mig själv, men det är som att öppna en kran från huvudet och låta det som finns där rinna ut i bokstäver (på papper är en bättre formulering, men det gäller knappast en blogg)

Följdfrågan blir då självklart - vem läser bloggar? Är det någon som uppskattar/gillar/föraktar det du säger? Tja, jag vet inte, men om DU känner något när du läst någon av dessa rants - säg det!
Skriv några ord, alla författare längtar efter erkännande. Ok, författare is stretching it, men du förstår.

STÅNGA MIG!!! GÖR NÅT!!!!

3 Comments:

At 9:07 fm, Anonymous Anonym said...

Bra att du säger sånt. Tar det lite för givet att det alltid kommer en ny djupsinnig och underfundig blogg då och då.

Tack för att du finns.
/G

 
At 6:30 em, Blogger max said...

I'm here..

Jag gillar allt du skiver även om absolut inte håller med om allt du skriver.

 
At 11:11 em, Blogger Storken said...

Sträts

 

Skicka en kommentar

<< Home