onsdag, juli 30, 2008

Bara på Söder.....

.....hittar man en medvetslös man som ligger i ett par taggbuskar.

.....sitter en man iförd Hammarby tröja och proklamerar att bajen är bäst. Han gör det dock vid en basketplan och då det påpekas att dem inte har något basketlag blir det molokna svaret:
-Ja, man kan ju inte vara bäst på allt.
Efter det sitter vår etilytiske man och skriker "Charlie Davis" så fort en kille på plan får bollen. Varför? Den enda likheten jag kunde se var att han var mulatt. (Och nej, dem kände inte varandra då basketspelaren hette Gustavo)

Kort och gott - vill du träffa fulla människor utan verklighetsförankring, åk till Söder.

.....stockholms "bästa" uteplan. Dvs om man inte har styrt upp något själv. Åsö gymnasiums uteplan är en klassiker för alla basketspelare i stan.

On another note, så har jag sparat bloggen nu. Copy+paste for the win. Det blev 2,11 meg text. Det kändes lite futtigt, men någon datorkunnig person kan säkert räkna ut att det är ett och annat tecken som plitats ner under de här snart tre åren.

Till sist kan jag meddela att ca 6 veckors dekadens med minimal träning och desto fler krogrundor INTE förbättrar din kondition. Döm av min förvåning när jag kände mig klar för respiratorn efter 15 min.
Till mitt försvar så spelade vi 2v2 vilket är oerhört mycket jobbigare än 4v4.

Så hur följer vi upp detta träningspass? Med en dag vid stranden i mojitons tecken - vad annars?

2 Comments:

At 1:26 fm, Blogger max said...

Har du sparat alla inlägg rakt upp och ner i word (eller motsvarande) och det blev 2,1 meg?

Imponerande!

Hur många inlägg är det du skrivit?

 
At 7:31 fm, Blogger Martin said...

Japp, copy+paste rakt av till word. Lite irriterande är att texten ligger med inlägg den 30:e först och den 1:a sist. Men men.

Ligger på 309 inlägg and counting. Men då är kanske 20-30 videoinlägg. Å andra sidan har jag inte sparat jagkanbeach2007aalla-bloggen än =)

Hur mycket är 2.11 meg?

 

Skicka en kommentar

<< Home