torsdag, oktober 18, 2007

Nu snurrar det som aldrig förr.....

Eftersom datorn är ur funktion blir bloggandet lidande. Allt det geniala (hybris?) rinner ut i underliga drömmar och blir till carte blanc på morgonen....förutom idag då.
Jag hade en mycket skum dröm vilket har blivit standard på senaste tiden, men jag tänker inte be Anders Carlberg analysera denna. Men jag antar att den kommer komma upp framöver - anyways.
I drömmen så står Robin Williams karaktär från Good will huting med en tämligen stor erektion utanför en dörr som visar sig leda in till en "latin-lover".
När jag vänder mig om står jag i en lång sjukhuskorridor och framför mig står 2 led av fagra madamer i födelseskruden i stram givakt. De visiteras och beordras höger vänster om. Plutonsbefälet tas in på rummet för enskilt samtal och just när "samtalet" ska börja kommer Robin Williams in och skriker att det brinner.

Fuck, till och med i mina drömmer blir jag cock-blockad.