måndag, oktober 01, 2007

VHS never goes out of style

Minns, ni? När man var tvungen att snabbspola genom en film för att hitta just en scen. När det var OMÖJLIGT att få in 2 filmer på ett band så det blev mindre än en timmes slö-tid kvar efter filmerna.
Ja, det var VHS-ens glada dagar. Nu är det DVD, PCP, blue ray och alla de andra nymodigheterna ni ungdomar svänger er med som gäller.

Det är dock under denna magiska tid EFTER filmerna som pärlorna tittar fram. Ett gammalt Bacon-avsnitt här. Lite NBA Action där. Fantastiskt kul att återuppleva, även om det smärtar mig att säga att mitt enda MYCKET pinsamma TV-framträdande då jag var på Sergels Torg i samband med sommarbasketen och intervjuades också finns med i luntorna.
Men det jag hittade förra veckan är nog det roligaste jag sett.....NÅGONSIN.

Pang i bygget och avsnittet Communication problems. Lägger upp alla delarna, håll till godo och jag betalar inte kirurgingreppet om du skrattar läppen av dig.