tisdag, oktober 09, 2007

Jag borde inte........men.

Denna vecka har jag äntrat den jobbiga "det känns bra, men börja absolut inte spela än"-perioden.
Dvs, jag kan gå upp o ner i trappor, jogga och tom springa lite grand, men att ge sig på att lira boll igen, eller nappa på inbjudan att spela innebandy på lördag skulle vara ren och skär harakiri för knät.
Men fan vad jag saknar att få lira lite.....vad som helst nästan. NBA live och Tiger Woods golf är så långt ifrån det att det är löjligt.

Så jag trummar på även den här veckan med den där jävla rehaben.

Off topic.
Jag är just nu rätt irriterad på hur människor beter sig på tunnelbanan. Tex de som i rusning stannar ett steg in i vagnen istället för att fylla på.
-Vad då, jag är ju på tåg, vad spelar det för roll vad som händer personerna mig.
Då är det bra att vara nära 190 och väg 93 kilo.
Sen har vi dem som står precis utanför dörrarna när tåget rullat in på perrongen och prompt ska på innan alla gått av. Oftast är det nån junis som är en tvärhand hög.
Då är det bra att vara nära 190 och väga 93 kilo.
Move it or lose it sister.