fredag, juli 20, 2007

Tur att jag inte har en hög häst att ramla ner ifrån. Det skulle göra ont.

Jaha, så börjar då helgen som proklamerats som den vita av de vita. Vitt som en albino i en isgrotta. Vitt som mitt samvete, öhum.
Det är helt enkelt dags efter 2 månaders dekadens, livsnjutande och glädje. Dessutom har träningen kommit igång och det är ju synd att förstöra den.
Dessutom tänkte jag försöka lira lite golf/basket i helgen om vädret tillåter och då går baccus njutbara drycker stick i stäv med detta. Ok, inte golfen då.

Så jag ber er mina vänner. Låt mig sitta kvar på min höga häst, åtminstonde en helg. Och till er andra på era höga hästar som fasar uttrycket "vit helg" - det där glaset vin till lunch/middag och de andra två-tre på kvällen konstituerar INTE en vit helg. Vi är alla lika goda kålsupare och som alla vet:
-Denial is not a river in Egypt.

Å andra sidan har vi ju Kicki D-fyllan. Då är man ju vit.