fredag, juli 13, 2007

I'm a sucker for 'em

On the subway today, a man came up to me to start a conversation. He made small talk, a lonely man talking about the weather and other things.
I tried to be pleasant and accommodating, but my head hurt from his banality. I almost didn't notice it had happened, but I suddenly threw up all over him.

He was not pleased, and I couldn't stop laughing.

Citatet passar idag av nån anledning.
Förste person att sätta vilken film det är ifrån vinner första pris.

5 Comments:

At 1:48 em, Anonymous Anonym said...

Ok, jag skjuter fran hoften.
Kan det vara nagon av nedanstaende?

* Don Wildo da Sorrento
* Lobo Del Mar part II - with a vengence
* von Triers "Bokningen som forsvann"

However, alltid skont att fa en glimt fran hoodsen nar man ar outoftown...Underbart att du alltid haller stallningarna grabben! Och du - skulle du vinna imorgon tycker jag att jag ar entitled till en liten del av segern ; ) AVANTI!!!

PS. Slog mig under gardagen att du har val alltid hallit pa Inter, va?

 
At 4:38 em, Blogger Martin said...

STIIIIIII-RIKE 3!!!!
3 mycket tappra försök, men tyvärr.

Jag vågar inte lova något vad gäller morgondagen eftersom jag kommer spela nykter. Men vid eventuell vinst kommer självklart monsieur få hedersomnämnandet.

Inter? Hockeylaget? Närå, har inget lag i Italien. Höll på Milan för länge sen, men tappade intresset så om jag säger dem nu kommer Max för evigt ha medgångssupporter-stämpeln på mig. Å andra sidan, vad är skillnaden från nuläget? :D

 
At 9:56 em, Blogger max said...

Ingen aning om filmen men för dig är det OK att byta lag i Italien då ditt intresse inte är så stort för fotboll i allmänhet.

Skulle du däremot byta bort lakers..

 
At 3:23 em, Blogger Martin said...

Jag byter bort Lakers den dagen du byter bort Hammarby.

Och filmen är (trumvirvel)........
Se7en
Morgan Freeman läsar ur en av Kevin Spaceys journaler i lägenheten.
En öl till mig - ye-hes!

 
At 5:18 em, Blogger max said...

bra att du har börjat förstå det där med medgångssupportande.

 

Skicka en kommentar

<< Home