onsdag, maj 20, 2009

Spam

Har du någon gång haft en dröm så verklig att du några timmar efter den undrar om du minns något som hänt eller om det verkligen var en dröm?
Det som är snäppet värre är när saker händer som det känns som att jag redan drömt om.
Det är lite kusligt.

Det finns två saker som jag uppskattar väldigt mycket med sommaren och det är att jag kan cykla och att jag kan bada....snart i alla fall.

Jag har äntligen börjat få fjong på min Mai tai (både straight och turisten)
Mycket glädjande.

Förutom min lilla incident förra veckan med långtradaren tycker jag bilister är väldigt hänsynsfulla mot cyklister i trafiken. Fan, varför skrev jag det för???
Parran 1 - Jag 0.
(Förste person att kommentera får min CD-samling)

Vad är grejen med klämdagar och halvdagar? Jag är mest nyfiken på hur man resonerat kring dessa?
Halvdagen innan förstår jag inte, men antagligen så släppte man loss på den röda dagen och då kunden man kanske inte riktigt arbeta till full kapacitet. Företeelsen är hur som helst mycket märklig.

Till sist - Vem satte EGENTLIGEN dit Roger Rabbit? Jag bara undrar.....