fredag, maj 08, 2009

Hett

Ibland är det skönt att man är med i gemet. Det heter också gemet, inte gamet (gejmet), kom igen, häng med.
Jag har liksom koll på läget. Mode är något jag följer slaviskt och idag, håll i dig, så såg jag en kille med revade jeans. Alltså det är bara såååå 2007. 2009 är det revade kallingar som gäller.
Jag tänkte gräva i min rejectlåda med gamla jarlingar som sitter ihop på 3 ställen, men så kom jag på det - riv själv!! Eller ja, jag lämnade in dem till skräddaren som fick göra det.
Alltså det är bara så hett. Jag går i bräschen och så ska det vara. Fatta att sitta på O och inte ha koll på läget. Oh, sorry, O är kort för O-baren. Vi som är homies där kortar ner det liksom.
Folk brukar alltid fråga mig om det är rundade eller spetsiga skor som gäller. Jag brukar kolla på dem och se deras fattiga 1000-kronors skor och sen ge dem fel svar. Fatta när de går in på Cafét med fel skor!! Total shame, hahahha.

Det andra jag såg som bara dödade mig var en kille som var inne på Facebook och skapade grupper. Hallååååå, 2008, är du tillbaka?
Twittrar eller mobilladdar man inte fejan borde man seriöst fundera på att säga upp kontot. Folk asså....pinsamt.

Sen har jag självklart alltid rött på mig för att stödja munkarna i Tibet. Jag är också med i Facebookgruppen för Ricardo.
Va?! Är det inte inne med munkarna i Burma eller Ricardo? Är det Svininfluensan och EU-valet???
Oh no, mitt liv är över. Jag är ute. Vad är det för fel på mig? Jag menar...jag bara skojade. Pfft, klart jag inte har på mig rött för några fattiga munkar. Jag har rött för att det mode - punkt.
Snälla, som att jag inte skulle ha koll. Jag har ju revade kallingar.