tisdag, september 23, 2008

Glömma bort

Jag har glömt bort att blogga.
Jag har glömt bort att ringa.
Jag har glömt bort att ringa kundtjänst.

Kort och gott - jag har glömt allt. Ett finger med i spelet har väl den enastående tillställning som jag arrangerade i helgen.
Nu återstår bara att äta och dricka upp allt som är kvar (vilket är en hel del) och sen återgå till vardagen.

Det gäller även bloggandet. Tänkte dedikera en till den fasansfulla lunch jag just åt.
På väg till mitt favoritställe, indiska restaurangen på Birger Jarlsgatan passerar jag en mexikansk restaurang. Idag bestämde jag mig för att testa den. Misstag!
Den burrito jag åt bestod av:
*Tortilla bröd
*Sallad
*Rhode island sås (!!!???!!!!)
*Kyckling à la den typen de har i kebab, dvs bara hyfsad.

......that's it!
Ingen majs. Inga bönor. Ingen guacamole. Ingen salsa. Ingen ost......NADA!!!

Om man lät en nybliven ungkarl som just flyttat hemifrån se receptet på en burrito i 15 sekunder skulle han göra ett bättre jobb.
Bäst med hela måltiden var Fantan jag drack till.
Imorgon blir det indiskt. Garanterat!

Därför uppmanar jag ALLA att bojkotta stället på Biger Jarlsgatan 75, mexikanskt verkar det som.
Don't do it!!