onsdag, mars 26, 2008

S.M.R

Uttrycket betyder väl inte en handling som egentligen utförs någonsin. Men det säger desto mer exakt vad du vill och menar.
Just nu har jag två personer som kan göra det hela dagen. Vilka klåpare!!! Skulle fan inte kunna leda en haj till en blodig köttbit.

Det är fortfarande ett mysterium för mig hur personer utan några som helst ledaregenskaper ändå får just leda? Nepotismens pendel har i och för sig svingat i min favör någon gång, men då vill jag ändå tro att jag varit lämpad för göromålen. I detta fall är det en travesti och ett hån som gör mig mäkta irriterad. När någon som skall leda använder passivt agressivt beteende därför att de inte kan ta en diskussion eller ett mothugg är det ett ganska klart tecken.
Tyvärr har och ibland även ÄR mitt sätt lite mer rakt på och gissa vem the bad guy är då?

Jag vet inte om det är min naivitet som får mig att fortfarande tro på kompetens och människors förmåga till utveckling, men det är ju bara slöseri med tid att hetsa upp sig över ett faktum som alltid varit och som alltid kommer att bestå......folk är idioter tills de bevisar motsatsen.

Det andra obetvivliga faktumet är också evigt..........jag är bättre än ALLA andra!