onsdag, mars 05, 2008

I landet av blinda......

Jag börjar verkligen bli innerligt less på att det alltid är någon skavank som gör sig bemärkt. Denna gången är det inte idrottsrelaterat, men just känslan av inte vara 100% tär på mig. Problemet är en semi-nackspärr som inte vill ge med sig.

Underskatta aldrig värdet av god hälsa mina vänner. Det varar inte för evigt och ska inte tas för givet.

Igår var jag och spelade basket med gamla vänner och inte med mitt vanliga lag. Jag tänker inte proklamera att jag är något ess, men har väl trots min ålder rätt hyfsad kondition och kan fortfarande spela hyfsat bra. Här är det mer på motionsnivå och framför allt i slutet av träningen märktes det att orken fanns kvar och jag har väl en växel mer än de flesta här. Så som det heter "i landet av blinda är den enögde kung".