fredag, december 21, 2007

Magnus Betnér

Fan det var den här mannen som förstörde/upplyste mig i mitt liv. Jag är inte bitter på livet, men jag älskar nån som säger som det är i det här jävla landet. Nån som INTE säger "jorå seru....såååå, bilen går bra?"

Visst kan du säga att han alltid är sur och det är hans grej, men om du hatar på honom för det, kolla Jerry Seinfeld, Eddie Murphy och Babben Larsson. De är minst lika nichade (stavning?)
-Men när det är reclaim och läge att köra upp fjäderbatongen i skitan på några finniga tonåringar, undra om snuten jobbar gratis då för att få spöa upp nån finnig tonåring från Bromma med vänstersympatier, då jävlar, då händer det grejer.


Och sen säger han faktiskt inte bara skitsnack om Stureplan, docu-såpa människor etc, jag visste faktiskt inte att vi haft en rasbiologiskt institut i Sverige. Det största probelem i Sverige just nu vad gäller rasism är inte några bombarjack-ägande nötter som vill knalla runt Salem i December, utan vanligt folk, din granne, din arbetskamrat som klagar på att det kommer nån från ett annat land och snor våra jobb, våldtar våra kvinnor jada-jada-jada.
Snälla, i Norge som är våran övermakt vad gäller kapital utbildar sig ingen till bartender eller något annat lågavlönat jobb. De släpper de till oss osv.
På samma sätt kan du inte säga att du sitter och har våta drömmar om att köra en perongtvättbil som jobb.
Och nej, jag blev lika sur som du därför att vi är ett gäng jävla inställsamma fittor som inte kan sjunga nationalsången för att den symboliserar något rasistiskt. Jag är grymt stolt över att vara svensk och om du tycker det är fel på att vara stolt över det, ta en titt i USA....helvete, de blir fan gråtmilda bara du viftar en flagga med rött och blått med en stjärna med i bilden.

Men på något sätt har det blivit fult att gilla Sverige. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vi behöver bli invaderade. Då skulle vi fan stå sida vid sida "andra generationens svensk" och "äkta svensk". Allt det handlar om är att ha en genemsam fiende........
Hammarby hatar Djurgården, Stockholm hatar Skåne, Sverige hatar Danmark.

Frid mina vänner...........I'm out.

/Rick Blaine