torsdag, februari 01, 2007

Jag vill tacka......

......anonym kollega för att denne visar mig att man fångar fler flugor med socker än med vinäger. Smile and the world smiles at you.

......Storken som gett mitt rap-öra massa godis senaste tiden. Big up!! (som det heter)

......Artan som ser till att min kropp inte faller ihop totalt. Tid bokad 12 idag.

......Simon för att han är Simon. Går just nu från klarhet till klarhet.

......Hans som håller mig à jour på nya TV-serier.

.......alla som var med på kryssningen förra helgen. Så mycket rutin kan inte misslyckas även om vissa inte hade på sig seglarbenen och fick köra Gustavsbergs-rally......Ivovanon :D

........mina vänner som drog med mig upp till Sälen. Skidor revival. Mitt behov av utförsåkning har renderat i ytterligare en resa i April.

......Marie. Som just nu personifierar "hur jävligt man än har det så finns det alltid nån som har det värre". Efter regn kommer solsken kontrar jag med.

......Jay-z för "Beach chair" och Nas för "Let there be light". Bästa låtarna just nu

.......Max. Barnen i Afrika - har inte hört den sen jag gick i lågstadiet, ha ha ha ha.

.......sist men inte minst - Stoffe. Hur dålig jag än är på att passa tider så ligger jag så mycket i lä att jag inte ens skulle kunna segla Kastellholmen runt på en dag.

1 Comments:

At 3:37 em, Anonymous Anonym said...

Jay Z inte helt fel låt det där! Tack för senast!
Kram
threelobe.blogg.se

 

Skicka en kommentar

<< Home