lördag, december 27, 2008

Holy fucknuts

Det var en sån kväll. Tror utan att överdriva att jag träffade den mest oblyga (bra ord) bartendern den här sidan Atlanten. GT'n var inte att leka med och kvällen blev därefter.
Jag lovar och svär att det här var sista gången jag beblandade mig med Baccus fröjder. Tror nästan att jag skulle kunna bli muslim om det inte var för att man var tvungen att ge upp fläskfilén.
Om du missat det så är vi alltså i "ångra, jag ska aldrig mer, bakfull som ett ägg"-mode.

Det största brottet mot mänskliga rättigheter just nu är att jag INTE får inta horisontalläge.......FN, var är du när jag behöver dig??? Å andra sidan, om jag skulle behöva vänta på FN skulle Glocken vara en bättre lösning. Ironin i att det finns ett organ som skall verka för fred, men som är mer byråkratiskt och snävt än någon regering är komiskt. Återigen, ca 15 år efter Rwanda står FN handfallna inför en humanitär kris i Afrika och dividerar om vem som ska skicka hjälp. Det är så patetiskt. Det mest tragiska är att som vanligt är det en vit kolonialmakt som skapat problemet, dvs belgarna och fransmännen.
Och nu är det "deras" problem.

Eller som det sägs - om man skiter på en annans gräsmatta är det viktigt att inte bli påkommen. Och om du blir det - förneka.