lördag, december 29, 2007

Videoblogg 28/12

Vi fortsätter då den blodade tanden blöder som aldrig förr. Ursäkt för bilden (den verkar inte funka på min videospelare i alla fall) men det är väl ändå orden som räknas? Del 1


Red. anm. Analogin till kvinnomisshandel var MIN oförståelse till detta på samma sätt som folk inte förstår varför jag fortsätter spela basket trots 1 knäoperation, 2 spräckta ögonbryn och ca 15-20 fotstukningar. De två sakerna i sig (misshandel och skadorna) skall inte på något sätt sättas i paritet till varandra, utan är bara de två sakerna som jag kan relatera till vad gäller frågan om oförstående. Del 2


Citat: "Att jag tyckte Jäger'n var god - självklart", hahahah.....Del 3


Succesiv förvirring. Men jag hoppas att mina poänger - de som finns, går fram. Del 4


So, there you go friends. Tror inte det blir mycket ärligare än så. Honest to a fault är väl uttrycket som kanske inte beskriver det som sägs, men...ja. Å andra sidan, om jag känner mig själv rätt så har jag säkert sagt något för att förarga någon, men men, björnen Baloo vandrar fram sitt sorgelösa liv. Och om du orkade ta dig igenom dessa, vad är det, ca 30 minuter of Martin uncut så tar jag av mig hatten och fan lite till då det är en bedrift att våga sig så djupt in i denna galenskap som faktiskt är jag. Har just legat och kollat på lite "Good Will Hunting" och kommer på mig själv att jag försökt förklara för en vän att jag har vissa filmer som berört mig, men att jag har svårt att sätta fingret på det. Vad gäller ovanstående film så handlar det om en 20-årig kille med affektionssvårigheter.....hmmmm, hur relaterar jag till det??? Ha ha, som sagt, ironi i text går aldrig fram. Speciellt som jag passerat 20 för några år sen.

Since this is an englishspeaking week, I'm gonna top it of with a song that I rediscovered a few days ago that reminds me of things past, things present and most likely, things to come. Like I told a friend the other day, I'd marry the singer (Nina Persson) for her voice.....damn. G'nite ya'll.

2 Comments:

At 6:41 em, Blogger max said...

långt och härligt!

Det här var som ett av dina meddelande på telefonsvararen fast med kamera och lite nyktrare.

MartinLakers deluxe!

Del 1 var fantastisk. 4/5 i betyg
Del 2 var ett resonemang jag hört tidgare. 2/5 i betyg.
Del 3"Jävla grönbohemer", lidingövägenklippet är så skönt. Betyg 3/5
Del 4 Tung och grym start på klippet för att sedan öka. Sentimentalt och känslosamt. Batman-grejen var oväntad men kul.5/5 i betyg.

tack själv martin din sjuke jävel jag gillar dig för den du är hur jobbig du än kan vara baloo. :)

 
At 12:25 em, Blogger Martin said...

So you're the one?! Trodde inte nån skulle orka ta sig igenom hela.
Det tål att sägas igen - tack för allt som varit och jag ser fram emot allt som kommer......med extra allt!!!

Oh, btw, jag var rätt full :D

 

Skicka en kommentar

<< Home