torsdag, oktober 02, 2008

I tried to lead the life of a normal blogger

Jag försökte verkligen, tro mig. Men det där med att skriva varje dag är helt enkelt inte för mig.
Tanken på att skriva en "idag när jag åt ägg fick jag ett ägg med TVÅ gulor....asså wow, liksom" känns lika lockande som en gissa-vilken-valk-jag-gömt-plektrumet-i-tävling med Jabba the hut.
Bloggande är spontant och lär så förbli.

Dagens I-lands problem är att jag har för många serier att kolla på för tillfället. Har rekommenderat Generation Kill tidigare tror jag. Förutom mainstream serierna så gillar jag How I met your mother.
Roligast därifrån just nu är diskussionen när de ska bestämma var det ska äta.

-How about chinese?
-No, don't like chinese.
-Indian?
-I said I don't like chinese.
-Indian is not chinese.
-Weird meat, funny music, side of rice - what's the difference?
-What about mexican?
-I SAID I DON'T LIKE CHINESE!!

På söndag är det också en tidig seriefinal mellan de två lagen som tippas i toppen av Div 3a, KFUM Central-Skuru IK. 17.00 Nacka sporthall. Be there!