fredag, oktober 03, 2008

Blandade tankar

Dagens citat:
-Jag googlade avgiftning på S-t Göran, men det är tydligen rätt många som har varit där.

En annan märklig detalj är att facebook status är ristat i sten. Dvs, du kan, i stort sett, dumpa någon bara genom att byta din status från "in a relationship" till "it's complicated" eller den klara "single".
Dvs vi har en ny och ännu mer kall version av dumpningen.

Och hur kan vi skicka folk 10.000 meter ner i vattnet, upp 10.000 meter i i luften, men INTE ordna en liten sketen högvinstlott till mig? Konspirationen är ett faktum.

Efter en hallucination som den Homer fick när han käkar mördarchilin, kan jag nu åter prata om veckans shot - rattlesnake bite. Den får Lamborghinin att smaka som ett glas ramlösa.
Jag tror inte någon annan vågar åka till restaurang Peppar på Torsgatan 34 och ta en Rattlesnake bite. Kontenta:
Lakers 1 - Resten 0
YEAH BUDDY!!!!

Sist men inte minst så sitter jag redan nu, ca 10.30 på morgonen och vet hur god den där första klunken Newcastle kommer vara i eftermiddag när jag kommer hem från jobbet. Skrämmande god? Nej. Grymt god? Nej.
Den kommer vara........wait for it......LEGENDARY GOOD!!!!