tisdag, januari 24, 2006

Kan man heja på 2 lag i samma sport?

Detta är ett ämne som gjort mig mer och mer förbryllad. Kommentarer såsom: Jo, men dom ligger i en annan division förstår jag inte riktigt.

Kan man de facto alltså heja på ett lag i div 1. Ett lag i div 2. Ett lag.....ja, du förstår. Vad händer om ett lag upp- eller nedflyttat? Kan man då heja på båda lagen, eller tar det båda ut varandra så man börjar heja på ett tredje lag eller hur funkar det?

Jag kan inte säga att jag är fanatisk anhängare av något lag. (inte ens Lakers) Men jag hejar på ETT lag i varje serie även om jag har flera favoritspelare i olika lag. (Derek Fisher Golden State Warriors är en)

Input någon? Jag hävdar att man bara kan ha ett lag likt en religiös person skulle hävda att man endast kan tro på en relgion.

2 Comments:

At 10:11 fm, Blogger max said...

Allt handlar om hur mycket man bryr sig mannen..

 
At 4:39 fm, Anonymous Anonym said...

det handlar väl inte om vad man kan, utan om vad man känner.?

 

Skicka en kommentar

<< Home